Yollar Yollar Yagmurlu Yollar
Yollar Yollar Yagmurlu Yollar --->>> https://urlin.us/2tl1dk
Oysa ülkemizdeki tehlikeli yol kesimlerinin çoğu iyileştirilebilir. Ruse, Veliko Tırnovo, Stara Zagora, trafik kaza yoğunluğunun en büyük olduğu iller arasında. Oradan geçen bir dereceli I-5 yolu Tuna kıyısındaki Ruse kentini güney sınırımızdaki Makaza sınır kapısı ile bağlıyor. Stara Zagora kenti bölgesinde ise bir otoban, bir ve iki dereceli yoğun trafik yolları kesişiyor.
Trafik polisinin 2019 yılında en tehlikeli yollarla ilgili analizinde çok sayıdaki virajların sürücülerin riskli sollamalara girişmesi için koşullar yarattığı belirtiliyor.
2020 başlarından Ağustos sonuna kadar ülke genelinde 269 ölü ve 4654yaralıyla sonuçlanan 3712 trafik kazası meydana gelmiştir. Rakamlar 2019 yılına göre daha düşük ama sonbahar- kış sezonunun gelmesiyle özellikle dağlık bölgelerde ıslak ve kaygan yollar, sık sık baş gösteren sisle yol üzerindeki tehlikeler artıyor.Yolculuk güvenliğinin temel kaygısı sürücülerin ellerinde.
\"Yol idaresi koronavirüs kısıtlamaları sırasında trafik yokken gerekli işlemlere girişmedi, bunu yapmış olsaydı şimdi durum daha iyi olurdu. Şimdi yollar sağanaklardan sonra gerçek göllere dönüşür. Uzmanlarımızın teftişleri şarampollerin kum, kırılmış dallar dolu oduğunu saptadı. Su hiçbir yere akıtılamıyor ve biz suların içinde hareket etmek zorunda kalıyoruz. Yol etrafındaki bitkiler temizlenmiş değil, trafik işaretleri ve yol çizgileri görünmüyor. Demek ki sürücüler yalnız kendilerine güvenmeli.
Beton Yollar, rijit üstyapı olmaları nedeniyle üzerlerine gelen yükleri esnek üstyapılara göre çok daha geniş bir alana yayarak temele iletirler. Bu sayede çok fazla üstyapı tabakasına ihtiyaç duymazlar. Beton yolların taşıma kapasitesi çok daha yüksektir. Özellikle ağır taşıtların yoğun kullandığı kesimlerde beton yollar tercih edildiğinde çukurlar, sökülmeler, yorulma çatlakları, tekerlek izinde oturma gibi deformasyonlar gözlemlenmez.
Toprak, Stabilize ve Mıcır kaplı yollarda yavaş frenleme yapılmalıdır. Ayrıca Gevşek malzemeli yollarda durmak için daha uzun mesafeye gereksiniminiz olduğunu unutmayın. Hatta bu gibi yollarda ABS fren sistemi durma mesafesini bilinenin tersine daha da uzatmaktadır. Bu nedenle takip mesafenizi artırın. Önünüzdeki aracın geçeceği belli yere \"1001, 1002, 1003, 1004\" şeklinde saydığınızda ulaşıyorsanız, mesafeniz yeterli demektir.
Yağmur demek ıslak yollar ve dolayısıyla bol bol çamur demek. Sürüş sırasında, sırt, bacak ve kalça kısmına sıçrayan kirli sulardan korumak için yapılacak en iyi şey çamurluk takmaktır. Çamurluklar, bisiklet üzerinde harika görünen ekipmanlar olmayabilirler, ancak söz konusu çamurlu ve ıslak yollar olduğunda büyük bir kurtarıcı olacaklardır.
Yağmur suları yollardaki tüm pislikleri temizler ve zemini oldukça kaygan hale getirir. Yol tutuşu azalan lastikler kayar ve tehlikeli, rahatsız bir sürüşe neden olur. Bu noktada yapılacak ilk şey mutlaka kalın ve dış yüzeyi tamamen pürüzsüz olmayan bir lastik kullanmaktır. Yola çıkmadan önce lastiğinizin havasını kontrol etmek ve normalde kullandığınız basınçtan 5-10 psi kadar daha düşük bir basınca indirmek de lastiğin yere değen yüzey alanını artıracak yol tutuşunun yanı sıra konforlu bir sürüş de sağlayacaktır.
Bir sürücüyü yolda zorlayan en tehlikeli durumlardan biri de yağmurlu havada araç kullanmaktır. Yağmurla birlikte yollar kayganlaşır ve sürücünün görüş alanı azalır. Sürücünün trafikte yaptığı hatalarla yol ve zorlu hava şartları da birleştiğinde kaza kaçınılmaz bir hal alabilir. Bu nedenle bu yazımızda size yağmurlu havada güvenli ve keyifli bir sürüş için ipuçlarını sıralayacağız. 59ce067264
https://www.mavunoministries.com/forum/general-discussions/piensa-bonito-tomas-navarro-epub